beats by dre cheap

LIČNOST ŽENE MUSLIMANKE

Najvrijednija je odlika zene muslimanke njeno duboko vjerovanje u Allaha dz.s , njeno jasno ubjedjenje da sve sto se desava ljudima, desava se po Allahaovoj volji i odredjenju, da sve sto zadesi covjeka nije moglo da ga mimoidje , a sve sto ga mimoidje nije moglo da ga zadesi. Covjeku u ovom zivotu ne preostaje nista drugo do da slijedi put dobra, da cini dobra djela u svojoj vjeri, a i u zivotu, da se istinski oslanja na Allaha dz.s , da prihvata Njegova naredjenja, da bude uvjeren da mu je neophodna njegova pomoc, potpora, da je pod Njegovom upravom I njegovim zadovoljstvom.

Prica o Hadzeri - nakon sto ju je Ibrahim , a.s. ostavio pored Ka`be ispod drveta iznad Zemzema u Meki El - Mukerremi u kojoj nije bilo nikoga, niti je bilo vode - a Hadzera je uza se imala svoje dojence Ismaila, a.s. - predstavlja za zenu muslimanku najupecativiji primjer dubine imana (vjerovanja u Allaha, dz.s.) , iskrenog oslanjanja na Allaha, dz.s. , kada je stalozeno, mirno, samouvjereno i smireno rekla Ibrahimu, a.s. : `O Ibrahime, da li ti je Allah, dz.s. , ovo naredio?` Odgovorio joj je: `Da.` Njen odgovor bio je pun pomirljivosti, pokornosti, radosne vijesti i smiraja: ` Onda, neces nas zanemariti.`

Ovo je bila najkriticnija situacija- covjek ostavlja svoju zenu i njeno dojence u pustoj zemlji u kojoj nema ni bilja, ni vode, a ni ljudi, uputivsi se prema dalekim zeljama Sama, ne ostavljajuci im nista drugo do torbu datula i mjesinu vode! Da nije bilo dubokog imana u dusi Hadzere, da nije bilo iskrenog oslanjanja na Allaha dz.s., koje je ispunilo sva njena cula i osjetila, ne bi mogla podnijeti ovako tesku situaciju, , nego bi bila shrvana od prvog trenutka i ne bi to bila ona snazna zena koju spominju hadzije i oni koji obavljaju `umru - danju i nocu- koji je spominju svaki put kada se napiju Zemzem - vode, svaki put kada obavljaju s`aj izmedju Saffe i Merve, poput njenog s`aja - trcanja tog kobnog dana.

Ova budnost imana urodila je cudnim plodovima u zivotu vjernika i vjernica, jer je probudila osjecaje, istanjila njihova cula i upozorila srca na to da jedino Allah, dz.s., zna tajne i da je On s covjekom gdje god on bio. Nista bolje ne ukazuje na budnost osjecaja i prisutnost bogobojaznosti, u tajnosti i na javi, od dogadjaja koji je vezan za djevojku muslimanku, a koji se navodi u djelu `Sifetus - safveti vel - e`ajan`, a koji prenosi Ibn el - Dzevzi u svojoj knjizi `Ahkamun - Nisa`.
On navodi: `Prenosi se od Abdullaha bin Zijada bin Eslema, a on od svog oca, a on od svog djeda da je rekao: `Bio sam s Omerom bin el - Hattabom kada je usred noci obilazio grad, te se umorio i naslonio na zid. Utom je neka zena rekla svojoj kceri: "Kceri moja, ustani do tog mlijeka pa ga pomijesaj s vodom."
Na to je (djevojka) rekla: " Majcice , zar ne znas kakvu je odluku danas donio emirul - muminin (vladar pravovjernih)?"
-"A kakvu je to odluku donio, kceri?" - zapitala je.
Odgovorila joj je:" Naredio je da se obznani da se nesmije mijesati nlijeko s vodom."
Na to joj je majka rekla: "Kceri moja, ustani do mlijeka i pomijesaj ga s vodom. Ti si u situaciji u kojoj te ne moze vidjeti Omer."
Na to je djevojka odgovorila majci: "Necu mu se pokoravati kada me vidi, a biti mu nepokorna kada sam sama."
Omer je to cuo, pa je rekao: "O Esleme, pridji im pa vidi ko to govori i kome govori i da li imaju muskarca staratelja?"
Pricao je Eslem: "Te sam otisao do njih, kad to bi neudata djevojka i njena majka koje nisu imale staratelja muskarca."
Dosao sam do Omera i obavjestio ga o tome , pa je skupio i pozvao svoje sinove. Rekao im je:"Da li nekom od vas treba zena, da ga ozenim? Da vas otac ima potrebe za zenama niko ga od vas nebi pretekao da se ozeni ovom djevojkom. '
Na to je rekao Abdullah: "Ja imam zenu."
I Abdurrahman je rekao: "Ja imam zenu."
A Asim je rekao: " Ja nemam zenu, pa ozeni me."

Nakon toga poslao je po djevojku i udao je za Asima, te je ona Asimu rodila kcerku, a ta kcerka je rodila Omera bin Abdul - Aziza.`
Doista je budnost osjecaja koje je islam ucvrstio u dusi ove djevojke muslimanke, koja je bogobojazna i ustrajna u tajnosti i na javi, u svojoj samoci medju ljudima, anjen dokaz za jeste da je Allah, dz.s., stalno s njome, da On cuje i vidi. Ovo je istinski iman i ovo je njegov dusevni polod, koji je njegovu vlasnicu uzdigao do stupnja ihsana - dobrocinstva, a njena brza nagrada od Allaha, dz.s., bila je u tome da ju je pocastio sretnim i blagoslovljenim brakom, iz cijeg potomstva je peti Hulefaur - rasidin Omer bin Abdul - Aziz, r.a.
Akidu(vjerovanje) zene muslimanke koja je svjesna , cestita i cista, ne moze pomutiti njmanje neznanje, niti njenu cistotu moze pomutiti trun iskrivljenosti, kao sto ni njeno bljestavilo ne moze ugasiti nikakav obris sumnje. To je, doista, akida koja se temelji na vjerovanju u Allaha Jednog, Jedinog, Uzvisenog Gospodara, Onoga Koji je Svemoguci, Onoga u Cijoj ruci je Vlast i Onoga Kome se sve vraca;
"Upitaj: "U cijoj je ruci vlast nad svim, ko uzima u zastitu, od koga niko ne moze asticen biti, znate li` `Od Allaha!` - odgovorit ce , a ti reci: `Pa zasto onda dopustate da budete zavedeni?`(El - Muminun, 88, 89)
Ovaj duboki, jasni i cisti iman povecava snagu, svjesnost i zrelost licnosti zene muslimanke, te ona vidi ovaj zivot onakav kakav on i jeste u biti - kuca iskusenja i ispita, ciji rezultati ce se pokazati onog dana u koji nema sumnje:`Reci: ` Allah vam daje zivot, zatim ce uciniti da poumirete, a poslije ce vas na Sudnjem danu sabrati, u to nema nikakve sumnje, ali vecina ljudi ne zna.` ( El - Gasija, 26)
`Zar ste mislili da smo vas uzalud stvorili i da Nam se necete povratiti?` ( El - Muminun, 115)
`Uzviseni je Onaj u cijoj je ruci vlast - On sve moze! Onaj koji je dao smrt i zivot da bi iskusao koji ce od vas bolje postupati; On je silni, Onaj koji prasta.`( El - Mulk, 1,2)
Toga ce dana covjek biti nagradjen prema svojim djelim. Ako bude cinio dobro, bit ce mu dobro, a ako bude cinio zlo. Bit ce mu zlo i nece osjetiti nikakav trag nepravde: `Svaki covjek ce toga Dana prema zasluzi kaznjen ili nagradjen biti; toga Dana nece biti nepravde! Allah ce , zaista, brzo obracunati.` ( El - Muminun, 17)
Polaganje racuna bit ce precizno , da nemoze biti preciznije, i bit ce u covjekovu korist ili protiv njega:
`Onaj ko bude uradio koliko trun dobra - vidjet ce ga, a onaj ko bude uradio koliko trun zla - vidjet ce ga.` (Ez - Zilzal, 7,8.)
Toga Dana Gospodaru moci i velicine nece promaci nista, makar bilo koliko zrno gorusice:
`Mi cemo na Sudnjem danu ispravne terezije postavit, pa se nikome krivo nece uciniti ; ako nesto bude tesko koliko zrno gorusice, Mi cemo za to kazniti ili nagraditi. A dosta je sto cemo Mi racune ispitivati.` ( El - Enbija`, 47.)
Nema sumnje da zena muslimanka , koja je svjesna i mudra, nakon sto prozivi neko vrijeme sa znacenjima ovih jasnih ajeta i nakon sto dobro razmisli o tom kobnom Danu, usmjerit ce se ka svome Gospodaru poput onih koje su pokorne, koje se kaju i koje su zahvalne, pripremajuci se za ahiret i cineci dobra djela u svakom danu koliko je to moguce.

Studio-Din
http://studiodin.blogger.ba
02/11/2007 09:38