beats by dre cheap

Poslanik a.s. je zabranio gradjenje turbeta...

1) Muhammed, a. s., je ukopan u sobi hzr. Aise na njegovu oporuku a to je natkriveni prostor. Poslije njega su ukopani Ebu Bekr, r. a., i Omer, r. a. Ashabi nisu sklonili krov niti su to pravdali ekskluzivitetom niti odlikom. Eventualni Poslanikov ekskluzivitet i odlika se ovdje iskljucuju, buduci da su tu, pored njega, ukopana i ova dvojica.

Kube je vrsta potkrovlja.

Zatim, ne postoji decidna zabrana gradnje kubeta, uz napomenu da su i u Poslanikovo, sallallahu alejhi ve sellem, doba, tu i tamo, postojala kubeta. U hadisima se ne navodi jasno odbijanje ili prihvatanje. Tretiranje toga zabranom bez navodenja jasnih argumenata jest vrsta samovolje, fanatizma, povodenje za strastima.

2) Emevije su u Damasku podigli kube (sahra mubareka), a dunjaluk je Jos uvijek vrvio ashabima. Zatim su dosli tabiini, drugi fakihi, ulema. Do nas nije doprlo da je neko osporio gradnju kubeta na Sahri. Da su kubeta bila zabranjena to se ne bi dogodilo, niti bi prvi muslimani (selefi-s-salihin) sutke presli preko toga.

3) Iznad kabura Bozljeg Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, nalazi se kube koje je obnavljano vise puta. Nije zabiljezeno da je neko od prvih muslimana to osporavao ili vidio u tome novotariju u vjeri (bid'at) ili sirk; to su tako vidjeli samo protagonisti selefistickih ideja u ovom posljednjem periodu, radi poznatih politickih i licnih interesa.

4) Kube je vrsta krova i odlikuje se velikom izdrzljivoscu i trajnoscu, te ne posjeduje nikakvo znacenje svetosti niti pijeteta. U svim dijelovima svijeta podiz"u se slicni objekti u vidu pozorista, konferencijskih sala, kinosala... - iskljucivo radi izgleda i zahtjeva vremena. Nema nikakve sumnje da se sve zgrade koje se danas podizu - a kod kojih je krov u obliku kubeta - podizu iskljucivo radi lijepog izgleda, funkcionalnosti, bolje izdrz1jivosti..., kao sto je slucaj i s objektima u kojima se odrzavaju kengresni skupovi.

Tu su jevrejski hramovi, crkve s ogromnim kubetima, i niko tome ne pridaje nikakvu svetost ill obozavanje.
Vidjeli smo kube Muhammeda Ismaila, iza Poslanikove dzamije. Nedavno je restaurirano kube u Dzedi. Vehabije na to sute, a upravo su oni nosioci ideje rusenja kubeta i insinuacija o njihovoj svetosti koja lebdi samo u njihovim fikcijama.

Studio-Din
http://studiodin.blogger.ba
11/10/2009 15:13