beats by dre cheap

Dokaz Kur`an-a za zabranu gradnje turbeta...

Uzviseni Allah kaze: "...Sagradite iznad njih zdanje. Gospodar njihov najbolje zna ko su oni. A onda oni do cijih se rijeci nojvise drzalo rekose: 'Podignut cemo iznad njih dzamijul" (El-Kehf, 21.) sto znaci da su se u pecini nasle dvije grupe ljudi. Jedna skupina je rekla: "Sagradite iznad njih zdanje. Gospodar njihov najbolje zna ko su oni!", a druga: "Podignut cemo iznad njih dzamiju".

Obje grupe su se slozile da je potrebna gradnja iznad kabura radi njegova ocuvanja i postovanja. Zatim su se razisli u pogledu zdanja i njegove svrhe. Onda je druga grupa rekla: "Ne treba da se iznad ovih dobrih podize nesto bez cilja i svrhe". I podigli su dzamiju iznad njih radi cuvanja i bericeta, a dzamije podizu oni koji vjeruju u Allaha.

Indikativno je kako ovaj ajet tumace oni koji forsiraju nekakav svoj, samo svoj stav da su oni koji su podigli dzamiju iznad kabura Stanovnika pecine (Ehlu-1-Kehf) bili vladari nevjernici, sto je oprecno svim razumijevanjima ajeta. Cilj toga je, ocigledno, potpora ekstremnom stavu ili, bolje red, degresivnom, koji im sluzi za odredene ciljeve, bez ikakvog naucnog argumenta ili historijske podloge.
Zatim, ajet ukazuje na pozeljnost i smjernost, buduci da izreceni iskaz nije propracen izricanjem zabrane i necim drugim u torn smislu. Zato nije prihvatljivo pozivanje na ovaj ajet u ovoj temi. Na osnovu toga su ashabi i tabiini smatrali dozvoljenim podizanje dzamije spram kabura Allahova Poslanika, sallallahu alehi ve sellem. Cak je i sam kabur ukljucen u dz'amiju, a vjera je tada bila izuzetno snazna a ulema rasuta diljem islamskog svijeta. Tome nije bilo suprostavljanja niti kritike. U protivnom bi oni koji su to presutjeli, kao i milioni posjetilaca, bili prokleti. Oni su, medutim, odlicnici iz reda ashaba, tabiina, poboz'nih muslimana.

Ovim sazetim izlaganjem smo zeljeli upotpuniti stav koji smo ranije izlozlli kad smo govorili o dilemi vesileta, kabura, kubeta, turbeta, da bismo pojasnili ispravnost takve gradnje sve dok je cilj plemenit i cist. U tom smislu naveli smo, makar i reducirano, stavove nekih priznatih mezhebskih imama,
velikih poznavalaca fikha, poznatih po poboznosti i bogobojaznosti, podupiruci time ono sto smo prethodno izlozlli.

Ponavljamo da smo u ovoj studiji samo ponudili obrasce koji upucuju na brojne primjere u torm kontekstu. Apsurdno je da je sva ova ulema bila na pogresnom kursu, da je svjesno prizivala Boziju srdzbu, hotimice zavodila ummet, zeleci ga odvesti u Dzehennem!

Mi smo stava Malika i onih koji se drze njega kad je u pitanju valjanost namaza u mezarju, naslanjanje na kabur, uzimanje kabura jastukom/zaglavljem, namaz na njemu, okretanje u namazu prema njemu kad postoji cista namjera, kao sto je on postupao i to nakon sto je jasno utvrdio da su to radili ashabi, prije svih "Vrata grada znanja", hzr. Alija. Sve dok je iman cist, tevhid postojan, srce i razum prisebni u tome nema stete ni po koga. A to je nesto sto je, Allahu dragom hvala, stabilno u dusama ogromne vecine svijeta. I kod odlicnika i kod mase.

Kad dode do greske nekih neukih, kad se pogresno izgov-ori rijec, neispravno postupi, njihove lijepe nakane i cistota imana cuvaju ih od svakog moguceg posrtaja.
A obaveza je ucena da neuka poduci mudro i lijepim savjetom.

Niko nema pravo, bez obzira ko je u pitanju, izvoditi muslimane iz okvira islama radi neke greske, neznanja, osobnog rasudivanja. Mi tezimo objedinjenju ummeta i pribIizavanju stavova. Nije ispravno da nas nazivaju grobarima, jer kabur je jedna od komponenti tevhida.
"Allah zna one koji cine smutnju i one dobre. Od Njega dolazi uputa i On je onaj od koga se trazi pomoc".

Studio-Din
http://studiodin.blogger.ba
11/10/2009 15:17